If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Може би бъркам, но аз недоволство в темата не видях, както няма да видите и в моя пост.
Снимката е на старите ми NGK, в момента съм с Denso Iridium Power. Идеята е тук е, че нито едните, нито другите преживяват пробега от 100 000 км, който се внушава от производителя.
Недоволство няма - моите свещи са и няма да бъдат нещо различно от NGK или Denso.
Аз пък съм свалял на 80 000км и са си перфектни според мен ма аз не разбирам много
Писах горе - ако ги събираш за тортата на рождения ден, ще ти ги подаря.
Репутация ничия не искам да оспорвам, даже напротив. Но все още вярвам на очите си повече, отколкото на кой да е друг.
Тази работа със 100 хиляди километра важи само първия път на нов автомобил, защото тогава всичко по колата е ново и изрядно .По късно по колата постепено се явяват фактори които обуславят по скорошно износване(не само на свещи ) но въпреки това важи правилото по-хубавото е по-хубаво, тоест всичко което е по нисък клас си е по нисък клас !
Днеска между другото свалих лампите на буталата, и чесно казано останах разочарован от Денсото, не знам какви са другите впечатления, но ако не ми бяха изпаднали доста изгодни същите, със сигурност щях да пробвам НЖК варианта......постарах се уж да направя по детайлни снимки, но определено разтоянието на старите беше с поне 2-3 десети по голямо в сравнение с нова свещ, на снимките не си личи много тъй като го направих подобно на новите......двигателя е суркан към 60к, така по мой сметки първо на черната, сега на другата......някой има ли категорични наблюдения за НЖК.......ся не знам колко е нормално тва за едни свещи, но като цяло не ми хареса особенно.....
Аз да изкажа мнение за NGK значи сложих ги преди 45к км преди месец ги вадих за да им проверя разстоянията еми всичко беше наред нямаха нужда от регулиране електродите бяха с оригиналната дебелина аз съм доволен зa сега от NGK ама и цената им беше добра около 300лв
Днеска между другото свалих лампите на буталата, и чесно казано останах разочарован от Денсото, не знам какви са другите впечатления, но ако не ми бяха изпаднали доста изгодни същите, със сигурност щях да пробвам НЖК варианта......постарах се уж да направя по детайлни снимки, но определено разтоянието на старите беше с поне 2-3 десети по голямо в сравнение с нова свещ, на снимките не си личи много тъй като го направих подобно на новите......двигателя е суркан към 60к, така по мой сметки първо на черната, сега на другата......някой има ли категорични наблюдения за НЖК.......ся не знам колко е нормално тва за едни свещи, но като цяло не ми хареса особенно.....
Ако се причукат малко електродите,току виж изкарали още 60к
Аз пък съм свалял на 80 000км и са си перфектни според мен ма аз не разбирам много
Аз имам доста силни съмнения, че моите свещи са си оригиналните, на 111к км. в момента, понеже знам какво се е правило по колата от 55к км. пробег насам и оттогава не е сменяно абсолютно нищо по мотора освен масло и ангренажен ремък, а преди това едва ли са сменяни.
П.С. Ти, че не разбираш е ясно. Моят дебитомер ме бяха засилили за "позаспал" ама ти с късмета на новобранеца ли, не знам как реши, че му няма нищо и вече 3-та година го чакам да заспи вечен сън, че нямам търпение да дам едни 500 лв. за нов, а тоя си работи и още.
Аз имам доста силни съмнения, че моите свещи са си оригиналните, на 111к км. в момента, понеже знам какво се е правило по колата от 55к км. пробег насам и оттогава не е сменяно абсолютно нищо по мотора освен масло и ангренажен ремък, а преди това едва ли са сменяни.
П.С. Ти, че не разбираш е ясно. Моят дебитомер ме бяха засилили за "позаспал" ама ти с късмета на новобранеца ли, не знам как реши, че му няма нищо и вече 3-та година го чакам да заспи вечен сън, че нямам търпение да дам едни 500 лв. за нов, а тоя си работи и още.
Кой ви е учил да се изразявате така красноречиво??????
Тази работа със 100 хиляди километра важи само първия път на нов автомобил, защото тогава всичко по колата е ново и изрядно .По късно по колата постепено се явяват фактори които обуславят по скорошно износване(не само на свещи ) но въпреки това важи правилото по-хубавото е по-хубаво, тоест всичко което е по нисък клас си е по нисък клас !
Те тва е истината
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
В това състояние променят ли си начина на работа чувал съм доста добри неща за денсо иридум включително че повишават малко вървежа на колата и съм се навил да си взимам
Comment